Topcase BMW R1200GS / R1250GS LC / F850 GS černý
Kód: 77432472170Související produkty
Detailní popis produktu
Hliníkový topcase
• Objem: cca 32 l
• Maximální nosnost:5 kg
• Doporučená nejvyšší rychlost s instalovaným zadním kufrem: 180 km/h
• Vzhled sladěný s motocyklem
• Dodáváno bez nosiče zavazadel a zámků
• Volitelně:
- Vnitřní tašky
- Opěradlo a podložka
- Rukojeti
Nejlepší řešení topcase pro R1200GS LC. Absolutně tuhá konstrukce držáku, perfektní systém spojení s kufrem, k uzamykání použijete klíč od motocyklu.
Kufr je dodáván bez vložek zámků, ty najdete zde:
Zámek kufru BMW R1200GS LC R1250GS F850GS
Kufr lze nasadit přímo na zadní držák R1200GS LC Adventure. Pokud budete chtít kufr namontovat na R1200GS LC, je nutné ještě koupit držák (madla):
Držák topcase R1200GS / R1250GS LC ADV černý
Opěrka pro spolujezdce: Zádová opěrka na Topcase BMW
Zámky lze nastavit na klíček vašeho motocyklu, přehledné video popisující jejich nastavení najdete zde.
Náhrada: 77432472170
Doplňkové parametry
Kategorie: | BMW R1200GS LC / R1250GS / Adventure |
---|---|
Druh dílu: | Kufry a držáky |
Universální - specifické: | Pro konkrétní motocykl |
? Typ motocyklu: | BMW R1250GS Adventure 19-, BMW R1200GS Adventure 14-18, BMW R1200GS 17-18, BMW R1250GS 18-, BMW R1200GS 13-16 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke) je jednou z nejznámějších a nejuznávanějších značek na světě, a to nejen v automobilovém, ale také v motocyklovém průmyslu. Divize motocyklů, známá jako BMW Motorrad, má bohatou historii plnou inovací a úspěchů.
-
Počátky: Po první světové válce, kdy byla Německu zakázána výroba leteckých motorů, se BMW zaměřilo na jiné strojírenské obory. Šéfkonstruktér Max Friz v roce 1923 navrhl první sériový motocykl značky – BMW R 32.
-
BMW R 32: Tento model je zásadní pro celou budoucí filozofii motocyklů BMW. Měl vzduchem chlazený dvouválcový motor typu boxer, který byl příčně uložen v rámu, a pohon zadního kola kardanem (hřídelí). Tyto prvky se staly poznávacím znamením značky a dodnes je používá u svých boxerových modelů.
-
Technické inovace: BMW se od počátku zaměřovalo na technickou vyspělost. Jejich motocykly byly známé svou spolehlivostí a inovacemi. Mezi ně patří například hydraulické odpružení a další prvky, které byly ve své době pokrokové.
-
Závodní úspěchy: BMW motocykly dosahovaly úspěchů i v motorsportu. V roce 1939 zvítězil Georg "Schorsch" Meier na kompresorovém modelu BMW v prestižním závodě Senior TT na ostrově Man, čímž se stal prvním jezdcem nebritského původu, který tento závod vyhrál.
-
Poválečná obnova: Po druhé světové válce dostalo BMW od Spojenců povolení vyrábět pouze malé jednoválcové motocykly, jako byl model R 24. Až v roce 1951 se vrátilo k výrobě dvouválcových boxerů.
-
Moderní éra a globální růst: V 70. letech BMW představilo model R 90 S, který byl považován za jeden z prvních superbiků. Zásadním modelem, který definoval segment cestovních endur, bylo BMW R 80 G/Sz roku 1980. Tato motorka skvěle kombinovala schopnosti na silnici i v terénu a stala se průkopníkem kategorie, kterou dnes BMW dominuje s modely GS.
Výrobní společnost : | BMW |
---|---|
Adresa : | Petuelring 130 80809 Mnichov Německo |