Boční tašky BMW Atacama
Kód: 77402451375Související produkty
Detailní popis produktu
Nepromokavý lehký zavazadlový systém pro on-road i off-road jízdy s řadou promyšlených detailů.
Dvě boční tašky s objemy 35 l a 25 l. Systém je zajímavou alternativou k hliníkovým kufrům. Uživatelé ocení robustní konstrukci, jednoduché a bezpečné uchycení. Povrch je odolný proti otěru i nárazům.
Boční tašky se montují na originální nosiče hliníkových kufrů pomocí rychloupínacího systému.
Robustní černý nylon s vysokou odolností proti otěru i nárazům
Lehce omyvatelný nepromokavý materiál PVC v šedé barvě
Mnoho promyšlených detailů, jako jsou kapsy, zasouvací přihrádky a vyjímatelná kapsa na mapu se suchým zipem.
Velká a praktická zasouvací přihrádka pro mokrou pláštěnku nebo mokrý stan nebo pro příliš teplé oblečení.
Vyjímatelnou vnitřní tašku lze používat i jako samostatnou tašku.
Boční našité vnější kapsy s rolovacím uzávěrem, např. na nářadí, hustilku, náhradní duše.
Na 35 l boční tašce je našitá kapsa s přístupem pro hadičku na pití
Vnitřní vyztužení v kapsách zajišťuje, že si zachovají tvar i při úplném naplnění.
Pro upevnění na originální BMW držáky hliníkových kufrů je ještě potřeba adapter Adapter pro tašky Atacama.
77402451375
Horní vak Atacama 40l najdete zde: Atacama luggage roll 40l
Řadu Atacama pro BMW vyrábí americká společnost Mosko Moto. Konstrukčně vychází z Backcountry panniers a Backcountry 40l duffle. Propagační videa pěkně demostrují možnosti obou řad:
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Boční brašny a vaky |
|---|---|
| Druh dílu: | Brašny a vaky |
| Universální - specifické: | Universální |
| ? Typ motocyklu: | BMW R1250GS Adventure 19-, BMW R1200GS 08-09, BMW R1200GS 10-12, BMW R1200GS 04-07, BMW F850GS Adventure 18-, BMW F800GS 08-17, BMW F850GS 18-, BMW R1200GS Adventure 14-18, BMW R1200GS 17-18, BMW R1250GS 18-, BMW R1200GS 13-16 |
| Položka byla vyprodána… | |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke) je jednou z nejznámějších a nejuznávanějších značek na světě, a to nejen v automobilovém, ale také v motocyklovém průmyslu. Divize motocyklů, známá jako BMW Motorrad, má bohatou historii plnou inovací a úspěchů.
-
Počátky: Po první světové válce, kdy byla Německu zakázána výroba leteckých motorů, se BMW zaměřilo na jiné strojírenské obory. Šéfkonstruktér Max Friz v roce 1923 navrhl první sériový motocykl značky – BMW R 32.
-
BMW R 32: Tento model je zásadní pro celou budoucí filozofii motocyklů BMW. Měl vzduchem chlazený dvouválcový motor typu boxer, který byl příčně uložen v rámu, a pohon zadního kola kardanem (hřídelí). Tyto prvky se staly poznávacím znamením značky a dodnes je používá u svých boxerových modelů.
-
Technické inovace: BMW se od počátku zaměřovalo na technickou vyspělost. Jejich motocykly byly známé svou spolehlivostí a inovacemi. Mezi ně patří například hydraulické odpružení a další prvky, které byly ve své době pokrokové.
-
Závodní úspěchy: BMW motocykly dosahovaly úspěchů i v motorsportu. V roce 1939 zvítězil Georg "Schorsch" Meier na kompresorovém modelu BMW v prestižním závodě Senior TT na ostrově Man, čímž se stal prvním jezdcem nebritského původu, který tento závod vyhrál.
-
Poválečná obnova: Po druhé světové válce dostalo BMW od Spojenců povolení vyrábět pouze malé jednoválcové motocykly, jako byl model R 24. Až v roce 1951 se vrátilo k výrobě dvouválcových boxerů.
-
Moderní éra a globální růst: V 70. letech BMW představilo model R 90 S, který byl považován za jeden z prvních superbiků. Zásadním modelem, který definoval segment cestovních endur, bylo BMW R 80 G/Sz roku 1980. Tato motorka skvěle kombinovala schopnosti na silnici i v terénu a stala se průkopníkem kategorie, kterou dnes BMW dominuje s modely GS.
| Výrobní společnost : | BMW |
|---|---|
| Adresa : | Petuelring 130 80809 Mnichov Německo |
