Držák plexi F800GS Adventure 13-17
Kód: 46638543901Související produkty
Detailní popis produktu
Originální díl BMW, podpěra pro plexi na F800GS Adventure, lze namontovat i na F800GS 2013 a výš. Hrazda není výrobcem určena pro F800GS, tak že je nutné mírně improvizovat, použít jiné šrouby, ale pro průměrně zručného člověka to nebude větší problém.
U starších modelů chybí spodní montážní body, ale pokud je si vyrobíte, hrazdu namontujete také. K hrazdě doporučujeme objednat matice 46 63 7658638, které jsou potřeba na přimontování hrazdy k držáku lešení.
Zásadně vyztuží konstrukci která drží plexi a která slouží jako držák telefonu nebo navigace. Ta je pak v úrovni oči, při jejím sledování tak není nutné odvracet pohled od silnice před motocyklem. Výrazně bezpečnější než umístění na riditka.
Lze zkombinovat i s originálním Plexi čiré F800GS Adventure. Plexi opět není určeno primárně pro F800GS standartní, obě motorky mají mírně odlišné plasty zobáku, je tedy potřeba improvizovat při jeho upevnění.
Doplňkové parametry
Kategorie: | BMW F800 GS 2008 - 2017 |
---|---|
Druh dílu: | Plexi |
Universální - specifické: | Pro konkrétní motocykl |
? Typ motocyklu: | BMW F800GS 08-17 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke) je jednou z nejznámějších a nejuznávanějších značek na světě, a to nejen v automobilovém, ale také v motocyklovém průmyslu. Divize motocyklů, známá jako BMW Motorrad, má bohatou historii plnou inovací a úspěchů.
-
Počátky: Po první světové válce, kdy byla Německu zakázána výroba leteckých motorů, se BMW zaměřilo na jiné strojírenské obory. Šéfkonstruktér Max Friz v roce 1923 navrhl první sériový motocykl značky – BMW R 32.
-
BMW R 32: Tento model je zásadní pro celou budoucí filozofii motocyklů BMW. Měl vzduchem chlazený dvouválcový motor typu boxer, který byl příčně uložen v rámu, a pohon zadního kola kardanem (hřídelí). Tyto prvky se staly poznávacím znamením značky a dodnes je používá u svých boxerových modelů.
-
Technické inovace: BMW se od počátku zaměřovalo na technickou vyspělost. Jejich motocykly byly známé svou spolehlivostí a inovacemi. Mezi ně patří například hydraulické odpružení a další prvky, které byly ve své době pokrokové.
-
Závodní úspěchy: BMW motocykly dosahovaly úspěchů i v motorsportu. V roce 1939 zvítězil Georg "Schorsch" Meier na kompresorovém modelu BMW v prestižním závodě Senior TT na ostrově Man, čímž se stal prvním jezdcem nebritského původu, který tento závod vyhrál.
-
Poválečná obnova: Po druhé světové válce dostalo BMW od Spojenců povolení vyrábět pouze malé jednoválcové motocykly, jako byl model R 24. Až v roce 1951 se vrátilo k výrobě dvouválcových boxerů.
-
Moderní éra a globální růst: V 70. letech BMW představilo model R 90 S, který byl považován za jeden z prvních superbiků. Zásadním modelem, který definoval segment cestovních endur, bylo BMW R 80 G/Sz roku 1980. Tato motorka skvěle kombinovala schopnosti na silnici i v terénu a stala se průkopníkem kategorie, kterou dnes BMW dominuje s modely GS.
Výrobní společnost : | BMW |
---|---|
Adresa : | Petuelring 130 80809 Mnichov Německo |