Hliníkový kufr levý BMW F800GS
Kód: 77418566447Související produkty
Detailní popis produktu
• Objem: cca 44 l
• Maximální užitečný náklad: 8 kg
• Doporučená maximální rychlost s kufry nebo horním boxem: 160 km/h.
• Doplňkově: Vnitřní tašky do kufrů a horního boxu.
Originální kufr na BMW F800GS (Adventure).
Pravý kufr najdete zde: https://www.myenduro.cz/muj-motocykl/hlinikovy-kufr-pravy-bmw-f800gs/
Ke kufrům budete potřebovat ještě vložky zámků (do každého bočního kufru tři) https://www.myenduro.cz/bmw-gs/vlozka-zamku-pro-kufry-bmw/ . Vložky obsahují stavítka pro všechny klíče BMW, tak že si je můžete nastavit na svůj klíč k motocyklu. Můžeme dodat i vložky s klíči, pokud by jste chtěli mít sólo klíč od kufrů.
Na montáž kufrů na motorku pak budete ještě potřebovat držáky: https://www.myenduro.cz/muj-motocykl/drzaky-na-hlinikove-kufry-bmw-f800gs/
Doplňkové parametry
Kategorie: | BMW F800GS2008-2017 |
---|---|
Druh dílu: | Kufry a držáky |
Universální / specifické díly: | Pro konkrétní motocykl |
? Typ motocyklu: | BMW F800GS |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Historie motocyklů BMW začala v roce 1921, kdy společnost začala vyrábět motory pro jiné společnosti. Vlastní motocykly BMW - prodávané pod značkou BMW Motorrad - začaly v roce 1923 modelem BMW R 32, který byl poháněn plochým dvouválcovým motorem (nazývaným také "boxer-twin"). Výroba motocyklů s motory s plochým dvouválcem pokračuje dodnes, nicméně BMW vyvinulo i mnoho modelů s jinými typy motorů.
Každý úspěšný příběh má svůj začátek. U modelu GS to začalo v roce 1980, kdy BMW Motorrad představil v jižní Francii první velký dual sport motocykl na světě R 80 G/S. V roce 2020 oslavilo BMW 40 let výroby řady GS.