Hliníkový kufr pravý BMW F800GS 08-17
Kód: 77418566448Související produkty
Detailní popis produktu
• Objem: cca 38 l
• Maximální užitečný náklad: 8 kg
• Doporučená maximální rychlost s kufry nebo horním boxem: 160 km/h.
• Doplňkově: Vnitřní tašky do kufrů a horního boxu.
Originální kufr na BMW F800GS (Adventure).
Levý kufr najdete zde: https://www.myenduro.cz/muj-motocykl/hlinikovy-kufr-levy-bmw-f800gs/
Ke kufrům budete potřebovat ještě vložky zámků (do každého bočního kufru tři) https://www.myenduro.cz/bmw-gs/vlozka-zamku-pro-kufry-bmw/ . Vložky obsahují stavítka pro všechny klíče BMW, tak že si je můžete nastavit na svůj klíč k motocyklu. Můžeme dodat i vložky s klíči, pokud by jste chtěli mít sólo klíč od kufrů.
Na montáž kufrů na motorku pak budete ještě potřebovat držáky: https://www.myenduro.cz/muj-motocykl/drzaky-na-hlinikove-kufry-bmw-f800gs/
Doplňkové parametry
Kategorie: | BMW F800 GS 2008 - 2017 |
---|---|
Druh dílu: | Kufry a držáky |
Universální - specifické: | Pro konkrétní motocykl |
? Typ motocyklu: | BMW F800GS 08-17 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke) je jednou z nejznámějších a nejuznávanějších značek na světě, a to nejen v automobilovém, ale také v motocyklovém průmyslu. Divize motocyklů, známá jako BMW Motorrad, má bohatou historii plnou inovací a úspěchů.
-
Počátky: Po první světové válce, kdy byla Německu zakázána výroba leteckých motorů, se BMW zaměřilo na jiné strojírenské obory. Šéfkonstruktér Max Friz v roce 1923 navrhl první sériový motocykl značky – BMW R 32.
-
BMW R 32: Tento model je zásadní pro celou budoucí filozofii motocyklů BMW. Měl vzduchem chlazený dvouválcový motor typu boxer, který byl příčně uložen v rámu, a pohon zadního kola kardanem (hřídelí). Tyto prvky se staly poznávacím znamením značky a dodnes je používá u svých boxerových modelů.
-
Technické inovace: BMW se od počátku zaměřovalo na technickou vyspělost. Jejich motocykly byly známé svou spolehlivostí a inovacemi. Mezi ně patří například hydraulické odpružení a další prvky, které byly ve své době pokrokové.
-
Závodní úspěchy: BMW motocykly dosahovaly úspěchů i v motorsportu. V roce 1939 zvítězil Georg "Schorsch" Meier na kompresorovém modelu BMW v prestižním závodě Senior TT na ostrově Man, čímž se stal prvním jezdcem nebritského původu, který tento závod vyhrál.
-
Poválečná obnova: Po druhé světové válce dostalo BMW od Spojenců povolení vyrábět pouze malé jednoválcové motocykly, jako byl model R 24. Až v roce 1951 se vrátilo k výrobě dvouválcových boxerů.
-
Moderní éra a globální růst: V 70. letech BMW představilo model R 90 S, který byl považován za jeden z prvních superbiků. Zásadním modelem, který definoval segment cestovních endur, bylo BMW R 80 G/Sz roku 1980. Tato motorka skvěle kombinovala schopnosti na silnici i v terénu a stala se průkopníkem kategorie, kterou dnes BMW dominuje s modely GS.
Výrobní společnost : | BMW |
---|---|
Adresa : | Petuelring 130 80809 Mnichov Německo |