Levý boční kufr Vario BMW F800GS
Kód: 71607696299Související produkty
![Držák termolahve STF 500S na kufry Outback OBK a TRK](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.myenduro.cz/user/shop/detail/2262_drzak-termolahve-stf-500s-na-kufry-outback-obk-a-trk.jpg?61e88ba3
)
Detailní popis produktu
• Černé plastové kufry
• Variabilní objem posunutím jedné páky.
• Objem kufru: cca 28-38 l (vpravo), cca 19-29 l (vlevo).
• Maximální užitečný náklad: 8 kg (na jeden kufr), 5 kg (horní box).
• Doporučená maximální rychlost s kufry nebo horním boxem: 160 km/h.
• Doplňkově: Vnitřní tašky do kufrů a horního boxu, vycpávky na opření zad pro horní box Vario.
Součástí není vložka zámku
Doplňkové parametry
Kategorie: | BMW F800GS2008-2017 |
---|---|
Druh dílu: | Kufry a držáky |
Universální / specifické díly: | Pro konkrétní motocykl |
? Typ motocyklu: | BMW F800GS |
![Hardware Kit Two Point Mount BHG-055 F700/800GS 16-23](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.myenduro.cz/user/shop/detail/4551_hardware-kit-two-point-mount-bhg-055-f700-800gs-16-23.jpg?61e88ba3
)
![Ochranný rám přední - černý F700GS F800GS F650GS od 2008](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.myenduro.cz/user/shop/detail/831_ochranny-ram-predni-cerny-f700gs-f800gs-f650gs-od-2008.jpg?61e88ba3
)
![Cestovní plexi WRS čiré BMW F700GS + výztuha](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.myenduro.cz/user/shop/detail/8655_cestovni-plexi-wrs-cire-bmw-f700gs-vyztuha.jpg?61e88ba3
)
![Rozšíření bočního stojanu F800GS](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.myenduro.cz/user/shop/detail/240_rozsireni-bocniho-stojanu-f800gs.jpg?61e88ba3
)
![Ochrana rukou F700GS F800GS F650GS od 2008](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.myenduro.cz/user/shop/detail/2283_ochrana-rukou-f700gs-f800gs-f650gs-od-2008.jpg?61e88ba3
)
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Historie motocyklů BMW začala v roce 1921, kdy společnost začala vyrábět motory pro jiné společnosti. Vlastní motocykly BMW - prodávané pod značkou BMW Motorrad - začaly v roce 1923 modelem BMW R 32, který byl poháněn plochým dvouválcovým motorem (nazývaným také "boxer-twin"). Výroba motocyklů s motory s plochým dvouválcem pokračuje dodnes, nicméně BMW vyvinulo i mnoho modelů s jinými typy motorů.
Každý úspěšný příběh má svůj začátek. U modelu GS to začalo v roce 1980, kdy BMW Motorrad představil v jižní Francii první velký dual sport motocykl na světě R 80 G/S. V roce 2020 oslavilo BMW 40 let výroby řady GS.