VÍCE JAK 3600 DOPLŇKŮ A NÁHRADNÍCH DÍLŮ SKLADEM. EXPEDUJEME DENNĚ.

Topcase BMW R1200GS / R1250GS LC / F850GS

Kód: 77431539595
Neohodnoceno
Značka: BMW
11 144 Kč
Dodáme přibližně za 7 dní

Detailní informace

Detailní popis produktu

Hliníkový topcase
• Objem: cca 32 l
• Maximální nosnost:5 kg 

• Doporučená nejvyšší rychlost s instalovaným zadním kufrem: 180 km/h
• Vzhled sladěný s motocyklem
• Dodáváno bez nosiče zavazadel a zámků
• Volitelně:
- Vnitřní tašky 
- Opěradlo a podložka 
- Rukojeti 

Nejlepší řešení topcase. Absolutně tuhá konstrukce držáku, perfektní systém spojení s kufrem, k uzamykání použijete klíč od motocyklu.

Kufr je dodáván bez vložek zámků, ty najdete zde:

 Zámek kufru BMW R1200GS LC R1250GS F850GS

Kufr lze nasadit přímo na zadní držák R1200GS LC Adventure. Pokud budete chtít kufr namontovat na R1200GS LC, je nutné ještě koupit držák (madla):

Držák topcase R1200GS LC ADV


Na F850GS pak budete potřebovat:
Držák hliníkového topcase BMW F850GS / Adventure

Opěrka pro spolujezdce: Zádová opěrka na Topcase BMW

Zámky lze nastavit na klíček vašeho motocyklu, přehledné video popisující jejich nastavení najdete zde.

Taška do hliníkového Topcase BMW

Staré číslo dílu: 
77438562407

Kufr lze doplnit voděodolnou taškou Taška do pravého bočního alu kufru R1200GS LC / R1250GS / F850GS

Doplňkové parametry

Kategorie: Kufry na BMW R1200GS / R1250GS LC, BMW R1200GS 13-16, BMW R1200GS 17-18, BMW R1200GS Adventure 14-18, BMW R1250GS 18-, BMW R1250GS Adventure 19-, Kufry a držáky BMW R1200GS LC / R1250GS LC / Adventure, Kufry a držáky BMW F850GS
Druh dílu: Kufry a držáky
Universální / specifické díly: Pro konkrétní motocykl
? Typ motocyklu: BMW R1250GS Adventure 19-, BMW R1200GS Adventure 14-18, BMW R1200GS 17-18, BMW R1250GS 18-, BMW R1200GS 13-16

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Historie motocyklů BMW začala v roce 1921, kdy společnost začala vyrábět motory pro jiné společnosti. Vlastní motocykly BMW - prodávané pod značkou BMW Motorrad - začaly v roce 1923 modelem BMW R 32, který byl poháněn plochým dvouválcovým motorem (nazývaným také "boxer-twin"). Výroba motocyklů s motory s plochým dvouválcem pokračuje dodnes, nicméně BMW vyvinulo i mnoho modelů s jinými typy motorů.
 Každý úspěšný příběh má svůj začátek. U modelu GS to začalo v roce 1980, kdy BMW Motorrad představil v jižní Francii první velký dual sport motocykl na světě R 80 G/S. V roce 2020 oslavilo BMW 40 let výroby řady GS.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.