Řadící páka nastavitelná F850GS
Kód: 23418373977Související produkty

Wunderlich Kryt brzdového třmene F750/850GS/Adv. F900GS
Dodáme přibližně za 20 dní
1 560 Kč

R&G Racing Rozšíření bočního stojánku F750/850GS 18-
Dodáme přibližně za 20 dní
1 336 Kč

790 Kč
–1 %
Wunderlich Kryt bočního spínače černý F850GS/Adv. F900GS
Dodáme přibližně za 20 dní
780 Kč

SW Motech Sada kufrů Adventure DUSC with top case XL Black BMW F850/900 GS Adventure steel rack
Dodáme přibližně za 7 dní
36 960 Kč

Wunderlich Nastavitelný mechanismus plexi F850GS, F850GS Adventure
Dodáme přibližně za 20 dní
3 900 Kč

Wunderlich EXTREME držák top case F850GS Adventure
Dodáme přibližně za 20 dní
5 720 Kč
Detailní popis produktu
Řadící páka nastavitelná pro F850GS, original BMW díl.
Doplňkové parametry
Kategorie: | BMW F850GS F750GS |
---|---|
Druh dílu: | Páčky a stupačky |
Universální - specifické: | Pro konkrétní motocykl |
? Typ motocyklu: | BMW F850GS Adventure 18-, BMW F850GS 18- |

Wunderlich Kryt chladiče Extreme F750 / 850GS / F900GS
Dodáme přibližně za 20 dní
3 120 Kč

Kappa Držáky bočních kufrů pro kufry Monokey BMW F850GS
Dodáme přibližně za 7 dní
4 390 Kč

3 900 Kč
–5 %
SW Motech Brzdový pedál nastavitelný F 850 GS F 900 GS
Dodáme přibližně za 7 dní
3 705 Kč

Wunderlich Plexi Marathon čiré, rozteč 115mm F750/850GS
Dodáme přibližně za 20 dní
6 240 Kč

6 890 Kč
–4 %
SW Motech Držáky kufrů PRO, BMW F750 GS, F850 GS/Adv 18-
Dodáme přibližně za 7 dní
6 546 Kč

28 600 Kč
–5 %
SW Motech TraX Adv. sada bočních kufrů a držáku 45/37l černá F750GS, F850GS / Adv 18-
Dodáme přibližně za 7 dní
27 170 Kč

CROSSPRO Padací rámy Trail Crash Bar F850GS Adventure 21-22
Dodáme přibližně za 20 dní
6 875 Kč

982 Kč
–19 %
R&G Racing Tank Traction Grips BMW F750/850GS 18- průhledné
Dodáme přibližně za 20 dní
786 Kč
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Historie motocyklů BMW začala v roce 1921, kdy společnost začala vyrábět motory pro jiné společnosti. Vlastní motocykly BMW - prodávané pod značkou BMW Motorrad - začaly v roce 1923 modelem BMW R 32, který byl poháněn plochým dvouválcovým motorem (nazývaným také "boxer-twin"). Výroba motocyklů s motory s plochým dvouválcem pokračuje dodnes, nicméně BMW vyvinulo i mnoho modelů s jinými typy motorů.
Každý úspěšný příběh má svůj začátek. U modelu GS to začalo v roce 1980, kdy BMW Motorrad představil v jižní Francii první velký dual sport motocykl na světě R 80 G/S. V roce 2020 oslavilo BMW 40 let výroby řady GS.