Boční kufry Vario BMW F850GS
Kód: 77408569659 77408569660 Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Černé plastové kufry.
Objem kufru lze seřídit pohyblivým mechanismem
Objem : zhruba 20-29l (pravý), zhruba 30-39l (levý)
Inovativní mechanismus pro instalaci na motocykl
Volitelně: vnitřní tašky
Ještě budete potřebovat zámky, do každého kufru jeden. Zámky se nastaví na klíč Vašeho motocyklu, používáte pak jeden klíč na vše.
Pokud máte bezklíčkovou spínací skříňku, volte vložky zámku Vložka zámku pro kufry BMW universální
Pro klasické klíčkové zapalování pak Vložka zámku pro Vario kufry F850GS F750GS
Boční kufry lze ještě doplnit horním (topcase), ten najdete zde: Topcase F850GS.
A vnitřními taškami:
Vnitřní taška do BMW Vario topcase
Taška do levého kufru Vario BMW
Taška do pravého kufru Vario BMW
• Prohnutá páka pro změnu objemu kufru
– Patentovaný nastavovací mechanismus umožňuje pohodlné a rychlé nastavení pohybem jedné ruky a posunem páky
– Zúžení šířky (o 12 cm), kterým lze dosáhnout snížení kapacity kufru se vyplatí především v městském provozu
• Objem kufru, pravý: Přibližně 30-39 l
• Objem kufru, levý: Přibližně 20-29 l
• Inovativní mechanismus připevňování
• Vhodné i pro jízdu v terénu
• Maximální zatížení jednoho kufru: 10 kg
• Doporučená maximální rychlost s instalovanými kufry: 180 km/h
• Volitelně: Vnitřní taška pro Vario kufry
Doplňkové parametry
Kategorie: | BMW F850GS F750GS |
---|---|
Druh dílu: | Kufry a držáky |
Universální - specifické: | Pro konkrétní motocykl |
? Typ motocyklu: | BMW F850GS Adventure 18-, BMW F850GS 18- |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke) je jednou z nejznámějších a nejuznávanějších značek na světě, a to nejen v automobilovém, ale také v motocyklovém průmyslu. Divize motocyklů, známá jako BMW Motorrad, má bohatou historii plnou inovací a úspěchů.
-
Počátky: Po první světové válce, kdy byla Německu zakázána výroba leteckých motorů, se BMW zaměřilo na jiné strojírenské obory. Šéfkonstruktér Max Friz v roce 1923 navrhl první sériový motocykl značky – BMW R 32.
-
BMW R 32: Tento model je zásadní pro celou budoucí filozofii motocyklů BMW. Měl vzduchem chlazený dvouválcový motor typu boxer, který byl příčně uložen v rámu, a pohon zadního kola kardanem (hřídelí). Tyto prvky se staly poznávacím znamením značky a dodnes je používá u svých boxerových modelů.
-
Technické inovace: BMW se od počátku zaměřovalo na technickou vyspělost. Jejich motocykly byly známé svou spolehlivostí a inovacemi. Mezi ně patří například hydraulické odpružení a další prvky, které byly ve své době pokrokové.
-
Závodní úspěchy: BMW motocykly dosahovaly úspěchů i v motorsportu. V roce 1939 zvítězil Georg "Schorsch" Meier na kompresorovém modelu BMW v prestižním závodě Senior TT na ostrově Man, čímž se stal prvním jezdcem nebritského původu, který tento závod vyhrál.
-
Poválečná obnova: Po druhé světové válce dostalo BMW od Spojenců povolení vyrábět pouze malé jednoválcové motocykly, jako byl model R 24. Až v roce 1951 se vrátilo k výrobě dvouválcových boxerů.
-
Moderní éra a globální růst: V 70. letech BMW představilo model R 90 S, který byl považován za jeden z prvních superbiků. Zásadním modelem, který definoval segment cestovních endur, bylo BMW R 80 G/Sz roku 1980. Tato motorka skvěle kombinovala schopnosti na silnici i v terénu a stala se průkopníkem kategorie, kterou dnes BMW dominuje s modely GS.
Výrobní společnost : | BMW |
---|---|
Adresa : | Petuelring 130 80809 Mnichov Německo |