VÍCE JAK 3600 DOPLŇKŮ A NÁHRADNÍCH DÍLŮ SKLADEM. EXPEDUJEME DENNĚ.

Boční kufry Vario BMW R1200GS / R1250GS LC

Kód: 77407721035 77418567204 Zvolte variantu
Neohodnoceno
10 388 Kč
Skladem (1 ks) Dodáme přibližně za 7 dní Zvolte variantu
Varianta

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kufry lze objednat i jednotlivě, v případě že chcete celou sadu, je nutné přidat do košíku pravou i levou stranu.

 • Černé plastové kufry s novým designem lisování hliníkového víka kufru

• Variabilní objem posunutím lukovité páky. 
- Patentovaný mechanismus umožňuje pohodlnou úpravu kapacity jednoduchým pohybem jedné ruky a posunem jedné páky.
- Zúžení (o 12 cm užší), kterého lze snížení kapacity kufru dosáhnout, se vyplatí především v městském provozu. 
• Kapacita kufru vpravo: cca 30-39 l.
• Kapacit kufru vlevo: cca 20-29 l.
• Inovativní mechanismu připevňování.
• Maximální užitečný náklad jednoho kufru: 10 kg.
• Doporučená maximální rychlost s kufry: 180 km/h.
• Dodává se bez nosiče a bez svorníků.
- Nosič je vizuálně dobře zaintegrovaný do motocyklu.

Ke kufrům je nutné přikoupit ještě vložky zámků (každý 1ks),  které si nastavíte na svůj klíč od zapalování Vložka zámku pro kufry BMW universální.

Výrobce nabízí i vnitřní tašky Taška do levého kufru Vario BMW R1200GS LC a Taška do pravého kufru Vario BMW R1200GS LC

Doplňkové parametry

Kategorie: BMW R1200GS LC / R1250GS / Adventure
Druh dílu: Kufry a držáky
Universální - specifické: Pro konkrétní motocykl
? Typ motocyklu: BMW R1250GS Adventure 19-, BMW R1200GS Adventure 14-18, BMW R1200GS 17-18, BMW R1250GS 18-, BMW R1200GS 13-16

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke) je jednou z nejznámějších a nejuznávanějších značek na světě, a to nejen v automobilovém, ale také v motocyklovém průmyslu. Divize motocyklů, známá jako BMW Motorrad, má bohatou historii plnou inovací a úspěchů.

  • Počátky: Po první světové válce, kdy byla Německu zakázána výroba leteckých motorů, se BMW zaměřilo na jiné strojírenské obory. Šéfkonstruktér Max Friz v roce 1923 navrhl první sériový motocykl značky – BMW R 32.

  • BMW R 32: Tento model je zásadní pro celou budoucí filozofii motocyklů BMW. Měl vzduchem chlazený dvouválcový motor typu boxer, který byl příčně uložen v rámu, a pohon zadního kola kardanem (hřídelí). Tyto prvky se staly poznávacím znamením značky a dodnes je používá u svých boxerových modelů.

  • Technické inovace: BMW se od počátku zaměřovalo na technickou vyspělost. Jejich motocykly byly známé svou spolehlivostí a inovacemi. Mezi ně patří například hydraulické odpružení a další prvky, které byly ve své době pokrokové.

  • Závodní úspěchy: BMW motocykly dosahovaly úspěchů i v motorsportu. V roce 1939 zvítězil Georg "Schorsch" Meier na kompresorovém modelu BMW v prestižním závodě Senior TT na ostrově Man, čímž se stal prvním jezdcem nebritského původu, který tento závod vyhrál.

  • Poválečná obnova: Po druhé světové válce dostalo BMW od Spojenců povolení vyrábět pouze malé jednoválcové motocykly, jako byl model R 24. Až v roce 1951 se vrátilo k výrobě dvouválcových boxerů.

  • Moderní éra a globální růst: V 70. letech BMW představilo model R 90 S, který byl považován za jeden z prvních superbiků. Zásadním modelem, který definoval segment cestovních endur, bylo BMW R 80 G/Sz roku 1980. Tato motorka skvěle kombinovala schopnosti na silnici i v terénu a stala se průkopníkem kategorie, kterou dnes BMW dominuje s modely GS.

 

Výrobní společnost : BMW
Adresa : Petuelring 130 80809 Mnichov Německo
Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.