VÍCE JAK 3600 DOPLŇKŮ A NÁHRADNÍCH DÍLŮ SKLADEM. EXPEDUJEME DENNĚ.

Držáky bočních kufrů BMW F850GS / Adventure díly

Kód: 46638569709 46638569710 77428405472 46638569708 46548382537 Zvolte variantu
Neohodnoceno
4 440 Kč 4 440 Kč 672 Kč 1 654 Kč 950 Kč od 672 Kč
Dodáme přibližně za 7 dní Dodáme přibližně za 7 dní Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Dodáme přibližně za 7 dní Zvolte variantu
Varianta

Detailní informace

Detailní popis produktu

BMW distribuuje jednotlivé části držáků zvlášt, je proto nutné dát do košíku všechny díly co potřebujete.

Sada bočních držáků kufrů na F850GS Adventure, je možné ji namontovat i na běžnou F850GS, pokud chcete originální BMW hliníkové kufry.

K držákům ještě budete potřebovat:

Sada bočních kufrů BMW R1200GS / R1250GS LC / F850GS nebo Sada bočních hliníkových kufrů R1200GS / R1250GS LC / F850GS černé

Zámek kufru BMW R1200GS LC / Adventure na každá kufr jsou potřeba tři zámky

Zámky se dají nastavit na klíč Vaší motorky.

Držáky se skládají z dílů:
levý držák 46638569709
pravý držák 46638569710
spojovací tyč 46638569708
montážní konzole 46548382537 2ks    
montážní materiál 77428405472
 

Doplňkové parametry

Kategorie: BMW F850GS F750GS
Druh dílu: Kufry a držáky
Universální - specifické: Pro konkrétní motocykl
? Typ motocyklu: BMW F850GS Adventure 18-, BMW F850GS 18-

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke) je jednou z nejznámějších a nejuznávanějších značek na světě, a to nejen v automobilovém, ale také v motocyklovém průmyslu. Divize motocyklů, známá jako BMW Motorrad, má bohatou historii plnou inovací a úspěchů.

  • Počátky: Po první světové válce, kdy byla Německu zakázána výroba leteckých motorů, se BMW zaměřilo na jiné strojírenské obory. Šéfkonstruktér Max Friz v roce 1923 navrhl první sériový motocykl značky – BMW R 32.

  • BMW R 32: Tento model je zásadní pro celou budoucí filozofii motocyklů BMW. Měl vzduchem chlazený dvouválcový motor typu boxer, který byl příčně uložen v rámu, a pohon zadního kola kardanem (hřídelí). Tyto prvky se staly poznávacím znamením značky a dodnes je používá u svých boxerových modelů.

  • Technické inovace: BMW se od počátku zaměřovalo na technickou vyspělost. Jejich motocykly byly známé svou spolehlivostí a inovacemi. Mezi ně patří například hydraulické odpružení a další prvky, které byly ve své době pokrokové.

  • Závodní úspěchy: BMW motocykly dosahovaly úspěchů i v motorsportu. V roce 1939 zvítězil Georg "Schorsch" Meier na kompresorovém modelu BMW v prestižním závodě Senior TT na ostrově Man, čímž se stal prvním jezdcem nebritského původu, který tento závod vyhrál.

  • Poválečná obnova: Po druhé světové válce dostalo BMW od Spojenců povolení vyrábět pouze malé jednoválcové motocykly, jako byl model R 24. Až v roce 1951 se vrátilo k výrobě dvouválcových boxerů.

  • Moderní éra a globální růst: V 70. letech BMW představilo model R 90 S, který byl považován za jeden z prvních superbiků. Zásadním modelem, který definoval segment cestovních endur, bylo BMW R 80 G/Sz roku 1980. Tato motorka skvěle kombinovala schopnosti na silnici i v terénu a stala se průkopníkem kategorie, kterou dnes BMW dominuje s modely GS.

 

Výrobní společnost : BMW
Adresa : Petuelring 130 80809 Mnichov Německo
Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.