Sedlo jezdce BMW R1200GS / R1250GS LC Exclusive zvýšené
Kód: 77348553995Související produkty

15 080 Kč
–5 %
SW Motech Trax Adv topcase systém R1200GS / R1250GS LC
Dodáme přibližně za 7 dní
14 326 Kč

35 438 Kč
–19 %
AKRAPOVIC Koncovka výfuku Titanium BMW R1200GS 13-16
Dodáme přibližně za 20 dní
28 704 Kč

Držák bočních tašek X-Light BMW R1250GS R1200GS LC
Dodáme přibližně za 20 dní
4 990 Kč

15 080 Kč
–5 %
SW Motech TraX Adv. topcase system černý R1200GS Adv./R1250GS Adv.
Dodáme přibližně za 7 dní
14 326 Kč

Boční hliníkové kufry R1200GS / R1250GS LC / F850GS černé
Dodáme přibližně za 7 dní
13 308 Kč

12 740 Kč
–5 %
SW MOTECH Trax Ion Topcase BMW R1200GS 13- R1250GS
Dodáme přibližně za 7 dní
12 103 Kč

Topcase BMW R1200GS / R1250GS LC / F850 GS černý
Dodáme přibližně za 7 dní
14 405 Kč
Detailní popis produktu
Zvýšené sedlo Exclusive, výška 870/890 mm
Doplňkové parametry
Kategorie: | BMW R1200GS LC / R1250GS / Adventure |
---|---|
Druh dílu: | Sedla a potahy |
Universální - specifické: | Pro konkrétní motocykl |
? Typ motocyklu: | BMW R1250GS Adventure 19-, BMW R1200GS Adventure 14-18, BMW R1200GS 17-18, BMW R1250GS 18-, BMW R1200GS 13-16 |

37 648 Kč
–18 %
AKRAPOVIC Koncovka výfuku Titanium Black BMW R1250GS
Dodáme přibližně za 20 dní
30 498 Kč

Hepco Becker Lock-it boční držák černý R1200GS / R1250GS LC
Dodáme přibližně za 20 dní
8 032 Kč

CROSSPRO Padací rámy BMW R1200GS Adventure 14-18
Dodáme přibližně za 20 dní
7 480 Kč

CROSSPRO Hliníkový kryt motoru BMW R1250GS 19-23 / Adventure
Dodáme přibližně za 7 dní
3 155 Kč

39 468 Kč
–18 %
AKRAPOVIC Koncovka výfuku Titanium Black BMW R1200GS 17-18
Dodáme přibližně za 20 dní
31 980 Kč

Wunderlich Kryt hlavního stojanu stříbrný R1200GS/R1250GS/Adv.
Dodáme přibližně za 20 dní
3 120 Kč
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Historie motocyklů BMW začala v roce 1921, kdy společnost začala vyrábět motory pro jiné společnosti. Vlastní motocykly BMW - prodávané pod značkou BMW Motorrad - začaly v roce 1923 modelem BMW R 32, který byl poháněn plochým dvouválcovým motorem (nazývaným také "boxer-twin"). Výroba motocyklů s motory s plochým dvouválcem pokračuje dodnes, nicméně BMW vyvinulo i mnoho modelů s jinými typy motorů.
Každý úspěšný příběh má svůj začátek. U modelu GS to začalo v roce 1980, kdy BMW Motorrad představil v jižní Francii první velký dual sport motocykl na světě R 80 G/S. V roce 2020 oslavilo BMW 40 let výroby řady GS.