Tankvak BMW R1200GS LC Adventure
Kód: 77452466686_DOPSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Tankbag BMW Motorrad, vhodný na model R1200GS LC Adventure.
• Pevný polyesterový materiál s povrchem z PVC
• Tvar navržený tak, aby dokonale seděl na palivové nádrži, spodní část vyrobená z materiálu EVA (etylén-vinyl acetát)
• Vodotěsný hlavní prostor
- Objem: cca 12 l, možnost zvětšit na cca 16 l
- Vnitřní brašna je vyrobena z nylonu s PU povrchem
- Vnitřní vak je vodotěsný s těsnícím zavíráním a zakrytými švy
- Uzamykatelný dvousměrný (zámek není součástí dodávky)
• Vodu odpuzující prostor pro uložení mapy
- Snadný přístup pomocí pogumovaného zipu na dvou stranách (hlavního prostoru)
- Neklouzavý PU povrch
• Vodotěsná kapsa se zipem na vnější kapse a držákem na láhev:
- 0,5litrová PET láhev je snadno dostupná, například při krátké zastávce
• Rukojeť a odnímatelný popruh přes rameno
• Typové označení GS na straně
• Barva: černá/šedá
• Volitelné: lze přikoupit Vario vložku do tankbagu, variabilní rozdělení objemu hlavního úložného prostoru
nahrazuje model 77458543190
Doplňkové parametry
Kategorie: | BMW R1200GS LC / R1250GS / Adventure |
---|---|
Druh dílu: | Tankbagy |
Universální - specifické: | Pro konkrétní motocykl |
? Typ motocyklu: | BMW R1250GS Adventure 19-, BMW R1200GS Adventure 14-18 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke) je jednou z nejznámějších a nejuznávanějších značek na světě, a to nejen v automobilovém, ale také v motocyklovém průmyslu. Divize motocyklů, známá jako BMW Motorrad, má bohatou historii plnou inovací a úspěchů.
-
Počátky: Po první světové válce, kdy byla Německu zakázána výroba leteckých motorů, se BMW zaměřilo na jiné strojírenské obory. Šéfkonstruktér Max Friz v roce 1923 navrhl první sériový motocykl značky – BMW R 32.
-
BMW R 32: Tento model je zásadní pro celou budoucí filozofii motocyklů BMW. Měl vzduchem chlazený dvouválcový motor typu boxer, který byl příčně uložen v rámu, a pohon zadního kola kardanem (hřídelí). Tyto prvky se staly poznávacím znamením značky a dodnes je používá u svých boxerových modelů.
-
Technické inovace: BMW se od počátku zaměřovalo na technickou vyspělost. Jejich motocykly byly známé svou spolehlivostí a inovacemi. Mezi ně patří například hydraulické odpružení a další prvky, které byly ve své době pokrokové.
-
Závodní úspěchy: BMW motocykly dosahovaly úspěchů i v motorsportu. V roce 1939 zvítězil Georg "Schorsch" Meier na kompresorovém modelu BMW v prestižním závodě Senior TT na ostrově Man, čímž se stal prvním jezdcem nebritského původu, který tento závod vyhrál.
-
Poválečná obnova: Po druhé světové válce dostalo BMW od Spojenců povolení vyrábět pouze malé jednoválcové motocykly, jako byl model R 24. Až v roce 1951 se vrátilo k výrobě dvouválcových boxerů.
-
Moderní éra a globální růst: V 70. letech BMW představilo model R 90 S, který byl považován za jeden z prvních superbiků. Zásadním modelem, který definoval segment cestovních endur, bylo BMW R 80 G/Sz roku 1980. Tato motorka skvěle kombinovala schopnosti na silnici i v terénu a stala se průkopníkem kategorie, kterou dnes BMW dominuje s modely GS.
Výrobní společnost : | BMW |
---|---|
Adresa : | Petuelring 130 80809 Mnichov Německo |