Vario kufry BMW R1300GS
Kód: 77415B6A143 77415B6A144 Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Máme skladem již novou variantu s vyřešeným problémem samovolného otvírání.
Pouze pro motocykly s držáky bočních vario kufrů.
Ještě budete potřebovat vložku zámku, nastavitelnou pro Váš klíč od motorky Vložka zámku BMW GPS Vario R1300GS.
BMW distribuuje levý i pravý kufr zvlášt, je proto nutné dát do košíku obě strany, pokud potřebujete sadu kufrů.
Černé boční kufry Vario zaujmou elektrickými funkcemi jako centrální zamykání nebo vnitřní osvětlení. Nechybí ani USB port pro nabíjení, který se nachází v levém kufru. Kufry mají plynule nastavitelný objem 24 až 30 litrů na pravé straně a 25 až 32 litrů na levé straně. Celková šířka kufrů na motocyklu při nastaveném menším objemu je 90cm.
EI0025Y0
- elektrifikovaný kufr Vario s plynule nastavitelným objemem
- centrální zamykání a vnitřní osvětlení
- 5V USB port umožňující nabíjení max. proudem 3 A umístěný v levém kufru
- voděodolný
- materiál: plast, kryty z přírodního eloxovaného hliníku
- objem: 24–30 l pravý, 25–32 l levý
- náklad: 10 kg na kufr
- barva: černá
Nastavení objemu brašen Vario a horního kufru Vario lze nyní plynule regulovat pomocí ručního kolečka), nové BMW R 1300 GS tak bude jen tak široké nebo vysoké, jak je vzhledem k požadovanému úložnému prostoru nutné. Zavazadlový systém Vario nabízí celkový objem až 97 litrů (včetně topcase, ten můžete zakoupit zde Vario Topcase BMW R1300GS 28-36l.
Možnost dodatečného uložení zavazadel v brašně na horním kufru pomocí praktických úchytných ok.
Zavazadlový systém Vario je vhodný například pro BMW Helmet 7 (levý kufr Vario a horní kufr Vario) a horní kufr Vario je vhodný například také pro BMW Helmet GS. Maximální zatížení kufru Vario je 10 kg na každou stranu, maximální zatížení horního kufru Vario je stanoveno na 6 kg. Celkem je tedy možné zatížení 26 kg.
Nový zavazadlový systém Vario navíc umožňuje ukládání zavazadel i na vnější stranu kufrů Vario a kufru Vario Topcase. Na bok každého kufru Vario lze připevnit až 1 kg a na kufr Vario Topcase další 2 kg. Pro upevnění dalších zavazadel doporučujeme použít napínací popruhy.
Praktické vnitřní tašky Vario pro kufry Vario a horní kufry Vario lze také zakoupit jako originální příslušenství BMW Motorrad.
- Levý kufr: 21,5 - 28,9 litru.
- Pravý kufr: 21,3 - 26,8 litru.
- Horní kufr: 24,8 - 33 litrů.
Ke každému kufru Vario je k dispozici velká hlavní taška a menší přídavná taška, kterou lze volně uložit na hlavní tašku v kufru. Přídavnou tašku lze použít také jako malou kabelku, například na cestu do kavárny. Hlavní taška pro levý kufr Vario má polstrovanou přihrádku na elektronická zařízení s vývodem kabelu k nabíjecímu připojení USB. Vnitřní brašna kufru Vario Topcase se skládá z velké hlavní brašny o objemu až 33 litrů.
Doplňkové parametry
Kategorie: | BMW R1300GS 22- |
---|---|
Druh dílu: | Kufry a držáky |
Universální - specifické: | Pro konkrétní motocykl |
? Typ motocyklu: | BMW R1300GS |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke) je jednou z nejznámějších a nejuznávanějších značek na světě, a to nejen v automobilovém, ale také v motocyklovém průmyslu. Divize motocyklů, známá jako BMW Motorrad, má bohatou historii plnou inovací a úspěchů.
-
Počátky: Po první světové válce, kdy byla Německu zakázána výroba leteckých motorů, se BMW zaměřilo na jiné strojírenské obory. Šéfkonstruktér Max Friz v roce 1923 navrhl první sériový motocykl značky – BMW R 32.
-
BMW R 32: Tento model je zásadní pro celou budoucí filozofii motocyklů BMW. Měl vzduchem chlazený dvouválcový motor typu boxer, který byl příčně uložen v rámu, a pohon zadního kola kardanem (hřídelí). Tyto prvky se staly poznávacím znamením značky a dodnes je používá u svých boxerových modelů.
-
Technické inovace: BMW se od počátku zaměřovalo na technickou vyspělost. Jejich motocykly byly známé svou spolehlivostí a inovacemi. Mezi ně patří například hydraulické odpružení a další prvky, které byly ve své době pokrokové.
-
Závodní úspěchy: BMW motocykly dosahovaly úspěchů i v motorsportu. V roce 1939 zvítězil Georg "Schorsch" Meier na kompresorovém modelu BMW v prestižním závodě Senior TT na ostrově Man, čímž se stal prvním jezdcem nebritského původu, který tento závod vyhrál.
-
Poválečná obnova: Po druhé světové válce dostalo BMW od Spojenců povolení vyrábět pouze malé jednoválcové motocykly, jako byl model R 24. Až v roce 1951 se vrátilo k výrobě dvouválcových boxerů.
-
Moderní éra a globální růst: V 70. letech BMW představilo model R 90 S, který byl považován za jeden z prvních superbiků. Zásadním modelem, který definoval segment cestovních endur, bylo BMW R 80 G/Sz roku 1980. Tato motorka skvěle kombinovala schopnosti na silnici i v terénu a stala se průkopníkem kategorie, kterou dnes BMW dominuje s modely GS.
Výrobní společnost : | BMW |
---|---|
Adresa : | Petuelring 130 80809 Mnichov Německo |