Zadní taška Adventure malá
Kód: 77495A503C0Související produkty
Detailní popis produktu
Malou zadní brašnu Adventure Collection z odolné nylonové tkaniny lze rozšířit z 37 na 45 litrů – ideální na kratší cesty. Lze ji připevnit na nosič zavazadel nebo na sedačku spolujezdce pomocí upevňovacích popruhů. Zadní brašnu lze použít také jako batoh nebo tašku přes rameno. Úspora místa v době, kdy se nepoužívá.
- Robustní zadní brašna na krátké cesty.
- Čistý, jednoduchý design.
- Velký otvor hlavního prostoru ve tvaru písmene U na pohodlné vkládání a vyndávání věcí.
- Nepromokavá hlavní přihrádka s vyjímatelnou vnitřní brašnou.
- Rozšíření objemu hlavní přihrádky pomocí univerzálního zipu.
- Přihrádky na zip na obou stranách, z nichž jedna je dostatečně velká na mokré prádlo nebo boty.
- Madla na přenášení a ramenní popruh.
- Lze použít také jako batoh nebo tašku přes rameno.
- Snadné upevnění pomocí délkově nastavitelných popruhů s háčky.
- Úspora místa při skladování, když se nepoužívá, díky měkkému materiálu.
- Vhodné pro další výrobky z Adventure Collection.
- Vnější materiál: 100% balistický nylon 1680.
- Rozměry (D × Š × V): 45 × 35 × 29/34 cm.
- Objem: 37–45 l
- Barva: Olivová s černými akcenty.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Horní brašny |
---|---|
Druh dílu: | Brašny a vaky |
Universální - specifické: | Universální |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke) je jednou z nejznámějších a nejuznávanějších značek na světě, a to nejen v automobilovém, ale také v motocyklovém průmyslu. Divize motocyklů, známá jako BMW Motorrad, má bohatou historii plnou inovací a úspěchů.
-
Počátky: Po první světové válce, kdy byla Německu zakázána výroba leteckých motorů, se BMW zaměřilo na jiné strojírenské obory. Šéfkonstruktér Max Friz v roce 1923 navrhl první sériový motocykl značky – BMW R 32.
-
BMW R 32: Tento model je zásadní pro celou budoucí filozofii motocyklů BMW. Měl vzduchem chlazený dvouválcový motor typu boxer, který byl příčně uložen v rámu, a pohon zadního kola kardanem (hřídelí). Tyto prvky se staly poznávacím znamením značky a dodnes je používá u svých boxerových modelů.
-
Technické inovace: BMW se od počátku zaměřovalo na technickou vyspělost. Jejich motocykly byly známé svou spolehlivostí a inovacemi. Mezi ně patří například hydraulické odpružení a další prvky, které byly ve své době pokrokové.
-
Závodní úspěchy: BMW motocykly dosahovaly úspěchů i v motorsportu. V roce 1939 zvítězil Georg "Schorsch" Meier na kompresorovém modelu BMW v prestižním závodě Senior TT na ostrově Man, čímž se stal prvním jezdcem nebritského původu, který tento závod vyhrál.
-
Poválečná obnova: Po druhé světové válce dostalo BMW od Spojenců povolení vyrábět pouze malé jednoválcové motocykly, jako byl model R 24. Až v roce 1951 se vrátilo k výrobě dvouválcových boxerů.
-
Moderní éra a globální růst: V 70. letech BMW představilo model R 90 S, který byl považován za jeden z prvních superbiků. Zásadním modelem, který definoval segment cestovních endur, bylo BMW R 80 G/Sz roku 1980. Tato motorka skvěle kombinovala schopnosti na silnici i v terénu a stala se průkopníkem kategorie, kterou dnes BMW dominuje s modely GS.
Výrobní společnost : | BMW |
---|---|
Adresa : | Petuelring 130 80809 Mnichov Německo |