VÍCE JAK 3600 DOPLŇKŮ A NÁHRADNÍCH DÍLŮ SKLADEM. EXPEDUJEME DENNĚ.

Boční hliníkové kufry BMW R1200GS / R1250GS LC / F850GS

Kód: 77411539593 77411539594 Zvolte variantu
10 hodnocení
11 720 Kč
Dodáme přibližně za 7 dní Dodáme přibližně za 7 dní Zvolte variantu
Varianta

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kufry lze objednat i jednotlivě, v případě že chcete celou sadu, je nutné přidat do košíku pravou i levou stranu.

Objem: cca 36 l (pravý), cca 44 l (levý)
Maximální nosnost: 10 kg 
Vzhled sladěný s motocyklem
Rukojeti pro jednotlivé kufry

Ke kufrům je potřeba přikoupit vložky zámků, na oba kufry 6ks:

Zámek kufru BMW R1200GS LC R1250GS F850GS

Držáky pro tyto kufry najdete zde:

Držáky na boční kufry BMW R1200GS / R1250GS LC / Adventure
Sada držáků bočních kufrů BMW F850GS / Adventure

Vnitřní voděodolné tašky do kufrů najdete zde:

Taška do hliníkového Topcase BMW
Taška do levého bočního alu kufru BMW
Taška do pravého bočního alu kufru BMW

Staré kody: 77418562409 a 77418562410 

Doplňkové parametry

Kategorie: BMW R1200GS LC / R1250GS / Adventure
Druh dílu: Kufry a držáky
Universální - specifické: Pro konkrétní motocykl
? Typ motocyklu: BMW R1250GS Adventure 19-, BMW F850GS Adventure 18-, BMW F850GS 18-, BMW R1200GS Adventure 14-18, BMW R1200GS 17-18, BMW R1250GS 18-, BMW R1200GS 13-16

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke) je jednou z nejznámějších a nejuznávanějších značek na světě, a to nejen v automobilovém, ale také v motocyklovém průmyslu. Divize motocyklů, známá jako BMW Motorrad, má bohatou historii plnou inovací a úspěchů.

  • Počátky: Po první světové válce, kdy byla Německu zakázána výroba leteckých motorů, se BMW zaměřilo na jiné strojírenské obory. Šéfkonstruktér Max Friz v roce 1923 navrhl první sériový motocykl značky – BMW R 32.

  • BMW R 32: Tento model je zásadní pro celou budoucí filozofii motocyklů BMW. Měl vzduchem chlazený dvouválcový motor typu boxer, který byl příčně uložen v rámu, a pohon zadního kola kardanem (hřídelí). Tyto prvky se staly poznávacím znamením značky a dodnes je používá u svých boxerových modelů.

  • Technické inovace: BMW se od počátku zaměřovalo na technickou vyspělost. Jejich motocykly byly známé svou spolehlivostí a inovacemi. Mezi ně patří například hydraulické odpružení a další prvky, které byly ve své době pokrokové.

  • Závodní úspěchy: BMW motocykly dosahovaly úspěchů i v motorsportu. V roce 1939 zvítězil Georg "Schorsch" Meier na kompresorovém modelu BMW v prestižním závodě Senior TT na ostrově Man, čímž se stal prvním jezdcem nebritského původu, který tento závod vyhrál.

  • Poválečná obnova: Po druhé světové válce dostalo BMW od Spojenců povolení vyrábět pouze malé jednoválcové motocykly, jako byl model R 24. Až v roce 1951 se vrátilo k výrobě dvouválcových boxerů.

  • Moderní éra a globální růst: V 70. letech BMW představilo model R 90 S, který byl považován za jeden z prvních superbiků. Zásadním modelem, který definoval segment cestovních endur, bylo BMW R 80 G/Sz roku 1980. Tato motorka skvěle kombinovala schopnosti na silnici i v terénu a stala se průkopníkem kategorie, kterou dnes BMW dominuje s modely GS.

 

Adresa : Petuelring 130 80809 Mnichov Německo
Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.